Teraz jest środa, 19 cze 2019, 23:03


Gala KP w Łomży

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Duncan

  • Posty: 1162
  • Dołączył(a): środa, 5 cze 2013, 07:17

Gala KP w Łomży

Postsobota, 2 lut 2019, 16:48

Heh, obserwuje AW od 2001. 9 na 10 gal rozpoczynają promocje, sprzedaż biletów i kurwa nie podają nazwiska przeciwnika rywala w głównej walce. Pewnie wynika to z finansów (nie znamy dokładnego budżetu, szukamy najtaniej etc.), ale sprawia wrażenia promocyjnej amatorki jak również tego, ze gość jest na ostatnią chwilę, czytaj: bez formy.

W main event Diablo vs. TBA. Ciekawi mnie co dalej z Krzyśkiem po Łomży. Miał być Lebiediew, ale oni chcą się dogadać z Usykiem o ile ten zostaje w cruiser. Walka marzeń ? Z Arsłanem i koniec kariery z symbolicznym pasem WBO - Inter lub Lebiediew. Jakieś fajne nazwisko, fajne pieniążki, ale na dzisiejszym poziomie Diablo.
Offline

Duncan

  • Posty: 1162
  • Dołączył(a): środa, 5 cze 2013, 07:17

Re: Gala KP w Łomży

Postsobota, 9 lut 2019, 17:07

Main event Diablo vs. Kayodee. Dobra walka, bo choć Kayode ma już z górki to w ostatniej walce z Jegorowem chciał się bić, tylko spuchł i zrezygnował. Dobry matchmaking. Diablo lubi fizoli, a Kayode wbrew pozorom ma znane nazwisko, to jest ex-Wild Card Gym fighter.

Co ciekawe Lateef Kayode jest aktualnie sparingpartnerem Andy Ruiza Jr. przed jego walką.
Offline

dude

  • Posty: 335
  • Dołączył(a): piątek, 7 cze 2013, 18:04

Re: Gala KP w Łomży

Postsobota, 9 lut 2019, 22:33

A mi się nie podoba taki matchmaking.
Mieliśmy Duordolę w czerwcu i to był dobry rywal. Miałem nadzieję na to, że w kolejnych walkach będzie podobnie tymczasem dostaliśmy tego śmiesznego Sandsa, a teraz Kayode, który ostatnią walkę wygrał prawie 4 lata temu :roll:
To byłby dobry rywal dla jakiegoś prospekta, a nie dla "Diablo", który jest już na ostatniej prostej.
Offline
Avatar użytkownika

przemo663

  • Posty: 432
  • Dołączył(a): środa, 5 cze 2013, 12:46
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Gala KP w Łomży

Postsobota, 9 lut 2019, 22:51

W obwodzie jest Radczenko, który ma wejść jeśli Kayode nie wypali. To ja już wolę Kayode. Dla mnie Nigeryjczyk jest na zasadzie - "ok niech będzie".
Offline

Duncan

  • Posty: 1162
  • Dołączył(a): środa, 5 cze 2013, 07:17

Re: Gala KP w Łomży

Postczwartek, 14 lut 2019, 17:54

Jak się okazało nie Radczenko, nie Kayodee, ale Alexander Jur.

I jak ? Nie wiem, mam mieszane uczucia. To walka na aktywność i przeczekanie a że walczymy w Polsce to ten przeciwnik będzie "solidny" niż z szerokiej czołówki i taki jest. Z drugiej strony marketingowo to są dwa kroki do tyłu. Kayode był czarny, miał nazwisko i w mediach pisało się o nim (może nawet słusznie) jakby był ze Stanów. Jest strasznym fizolem i lubi się bić. W TV ? Dla Janusza ? Zajebiście 8-) . Jur jest biały, ma zupełnie inny styl - szybkie ręce, technik, dużo ciosów, wygląda nie wyjściowo a jak w tv powiedzą, że jest z Rumunii... :roll: To taki trochę słabszy Neol Gevor.

Nie wiem czy lepiej nie Radczenko niż Jur, ale Ukrainiec ma parszywy bilans jak na Włodarczyka.

P.S
Ja nie mówię, że Jur jest gorszy sportowo niż dzisiejszy Kayodee.

P.S 2
Jur raz wygrał z nieznanym w Polsce gościem, który nazywa się Djeko. Szkoda, że go się nie dało ściągnąć, zajebisty zawodnik z Belgii.
Offline

Duncan

  • Posty: 1162
  • Dołączył(a): środa, 5 cze 2013, 07:17

Re: Gala KP w Łomży

Postpiątek, 15 lut 2019, 18:29

Matyja - Grafka II 23 marca w Łomży. Nie rozumiem, przecież TVP miało lepiej płacić za walki... kicha.

Powrót do Boks w Polsce



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość